Bana bir masal anlat BABA

Anlattığın masal hala aklımda baba.. Belki bir Gün bir daha
karşılaşma şansımız varmı acaba diye düşünüyorum. Çocukluğumda olduğu gibi elele
hayalimde beni götürürmüsün uzak diyarlara. 
Babam sensin benim en temiz Rüyam. 
Beni çok severdin ama belli bile etmezdin be baba. 
Ama
beni sevdiğini herşeyinle sezdirdin. Kızgın bakışların bile hala
aklımda bir bakışın yeterdi bana. 
Allah istedi yollarımız
ayrıldı artık bu hayat yokuşunda.
Tek başıma savaşmak zorundayım baba.
 Anıların sözlerinle anlatılmaz bir biçimde her
an içimde. Bastıramadım bir nebze anlamadı kimse. 30 Mayıs salıydı!!!
kimsesizliğin ilk gecesi. 
Eksik olan duyguları bulamadım kimsede. Yapboz olmuş
dünyamda en iyisi sendin baba.
Kara haber çabuk yayılırmış öyle de oldu. Herkesin zamanı varmış seninkisi
azmış be babam. Amcamdan duydum, babam kanuna yenilmiş. İnsan doğar ve ölür ya kanun böyleymiş... 
Önce inanamadım. Hiç birşey duyamadım. Düğümlendi boğazım
yutkunamadım.

On beşimden önce düşünürken seni hayalimde. En güçlü en büyük
her zaman sendin benim gözümde. Ama artık sana ihtiyacım olduğunda
babam deyip koşamıyorum sana. Yağmurlu bir gecede uykudan uyanırcasına
kalktığımda bir dost eli yokki yanımda. Söylesene baba niye aciz kaldım
senin yokluğunda bu hayat oyununda Kurtlar sofrasında bir kuzu rolü verdiler bana. 
Çocukluğumda uçmak isterdim yükseklerde. Ama her istediğim
olmazmış anladım ben bunu şimdilerde..
Yaşım dokuzdu ne bilirdim.
 Büyüdükçe öğrendim. Adımlarımda büyüdü
hayallerimde.. 
Masal kahramanım sen benim canımsın. 
Akmamış kanım vede en özel yanımsın. Biriktirdim herşeyi
kimseye anlatmadım. Duygularım pekişti onlarıda sana yazdım. Allah rahmet eylesin
nur içinde yat BABA.

Bana bir masal anlat baba içinde tüm oyunları kurtla kuzu olsun
şeker ve bal.

1 yorum:

  1. Yüce Allah mekanını cennet etsin ve rahmet eylesin.

    Ne güzel bir insanmış ki senin gibi tatlı bir haylaz yetiştirmiş:)

    YanıtlaSil