Hepsi bende hepsi


Yaşam neyden ibaretti! yada hayata anlam katan neydi. Peki neydi geride bıraktıklarım, yada gelecekde beni neler bekliyordu. Yaşam neden acı veriyorki, isteklerimden neden bu kadar uzaklaştım, neden nedenlerle boğuşuyorum ve neden hiçbirşeyden zevk almıyorum. Bu bir kaos muu?! İçimde kaoslarla mı boğuşuyorum, 
anlamsız herşey, anlamsız cümleler, haykırışlar, 
anlamını kaybetmiş içimde herşey,
anlamsızlıklar diyarında geziyorum, avare avare.. 
yalnızım şimdi, yalnız kalmak istiyorum aslında,
zaten silmişim bir çok şeyi içimde,
Peki ya neden bunca şey bilmeme rağmen hiç birşey bilmediğimi düşünüyorum.!!
Eski çocukluğumdaki günleri aramakdan sıkıldım.
keşke büyümeseydim diyorum, her gece, hemde binlerce kez!!
dediğim tek keşke bu hayatım boyunca,
keşkelerden nefret ederim çünkü hic sevmem !!
bilinmezlikler yalnızlıklar,
anlamsızlıklar yok oluşlar,
hepsi bende hepsi,
kurtuluş!!! O da bende onuda biliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder