Ütüsüz Hayaller

Seni tanıdığımda gardolabında ütüsüz satırların vardı. Ertelenmiş geçiştirilmiş ya da zamana ötelenmiş rüyaların vardı..
Karanlığa çaldığın, lakin tutmamış bir sabah yağmuru vardı kirpiklerinde birikmiş. 
Kıyısızlık dururken yüzünde dağların arsızlığı vurmuş sevda rengine..
Kaybetmişliğin rengi siyaha çalarken koynuna döşenmekteydi ayrılık trenlerinin gri sirenleri..
Bir yanı üşümekteydi ellerinin diğer yanı ise idam sehpasındaki urganı düğümlemekteydi..

Seni tanıdığım zamandı gölgelerin karanlığa başkaldırışı.
Biz ki acıya bağdaş kurmuş iki zamandık susuşlara meyilli. 
Birbirine hiçbir zaman kavuşmayacak trenlerin tek suçlusuyduk. 
Sevdaya itham edilmiş romanların katili yüreğinden sızan kanları susuz toprağa ifşa edilen iki hükümlüydük..
Biz ki hüzne örülüydük..Sonra sırtlarımızı dayadık birbirimize. 
Kalabalıkların arasına iki kırık bedenle yürümektense; bir kız çocuğuna renkli balonlar alma suçuyla ölmeyi tercih ettik .. 
Kavganın ortasında gölgenin avucuna, karanlığın sabahına bir filiz ekmeye yemin ettik biz..

Günahlarımıza tövbe diye değil GÜL'ün dilsiz duvağına dua saflığı katmak için aynı safa durduk. 
Ayak uçlarımıza dökülen gözyaşına biz umut ilave ettik, ta ki bu iki beden bir canda vücut bulana kadar...
Çünkü bizim ekmeğimiz; hayata hüzün miktarı ölüm.. ölüme ise bir dua miktarı hayat katmaktı. 
Ey hayat rengine bürünmüş gözlerimin sahibi,
Sırça bir köşke denk gelmese de düşlerimiz biz yine de yürüyelim elimizde bir kutu çikolata ile. 

Gardolabında ütülenmeyi beklese de satırların, eselim bir deli rüzgarın peşinde. 
Durma Hadi gel... Üzerimdeki tüm sıfatları çıkardım..
Sadece seni giyindim.
Suretimi de bıraktım geçmişime / aslım sadece sana ait…
Gayri senin yürek rahmine düşmekte nüfusum..
Soyundum benliğimden..
Unutuldum bendeki bensizliğimden..
Düşüyorum kendimden..
Tut beni yüreğimden,Tut ne olur kendime ait kirpiklerimden..
Yolumuz uzun.. lakin susuzluğum aşikar..
Suskunluğuma aldanma, birazdan unutulmuşluğum azar..
En iyisi ölüm beni yakalamadan,
Varlığına kat beni...
Adın miktarı büyütüyorum seni...

4 yorum:

  1. Böylesine saf ve huzur dolu bir şekilde sevilmek ve sevmek herkese nasip olmaz. Ölümlere uzak, sevgiye yakın kal.

    YanıtlaSil
  2. Ütüsüz satırlar..Hoş..

    YanıtlaSil