Uzaktan sev beni. E mi...

Elimi tuttuğun gün, beni sevmeyi bıraktığın gün olmasın.
Tenime dokunduğun gün, ayrılık yolunda ilk adımı atanlardan olma sakın.
Kapıma getirdiğin güller o gün tükenmesin. Alışılmışlık ve elde edilmişlik sendeki beni tüketmesin sevgilim.
Ağla demiştim benim için hatırlıyor musun? Acı bir itiraf ama evet benim için kimse ağlamadı ki. Hep gülsünler istedim sevdiklerim. Hep mutlu olsunlar benimle.
Sevdim. Çekinmedim söyledim. Sevdim tutkuyla bağlandım. Sonra benden çalanlar çaldıklarıyla çekip gittiler hayatımdan.
En çok istedikleri ben, üç buçuk günde bıktırı verdim onları.
O kadar kolay terk edenlerden olma sen e mi. O kadar kolay terk edilen beni sen  kolay terk etme…
O yüzden uzaktan sev beni… 
Tutma ellerimi, bayramdan bayrama gör yüzümü ya da gördüğün gün bayram olsun e mi?
Sen bilmiyorsun. Derin acıları var yüreğimin. Kibir değil bu gördüğün. Senden saklanmak hiç değil.
Belki tutkunu görme arzusu, belki yine terk edilme korkusu…
Sen beni uzaktan sev…
Tutma ellerimi, öyle uzun uzun dalıp gitme gözlerime. Yüreğime akma ılık ılık.
Mektup yaz, mail at, sms gönder, sıcak çikolata içelim kışın son kalan gecelerinde…
Sonra yanıma gel, dizlerimin dibine.
Öylece dur. Işığı açık bırak, kapatma perdeleri…
Bir yudum öp, bir yudum da demlediğim çaydan iç. Bisküvi, pasta, kurabiye… Ye ve git.
Hadi evine git… Uslu bir kız ol e mi?

Yakın olanların hepsi çekip gitti. 

Ne olur sen bari uzaktan sev beni…

9 yorum:

  1. Bir yudum sevgi, bir yudum çay, daha ne ister ki insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah tan belasını ister daha ne istesin

      Sil
    2. Bela vermesin Allah, sevgi versin. Olma mı :)

      Sil
  2. Yeter ki sen de gitme benden. Raziyim uzaktan sev... Güzelmiş sevdim:)

    YanıtlaSil
  3. Uzaktan sevmek nedir bilir misin? Hani köy fırınları vardır taştan. Kapağını açarsın yüzünü bir alev yalar, ekmeğe dokunamadan hemen kapatırsın kapağı gerisi geriye. İşte böyle bişeyki uzaktan sevmek. Ekmek oradadır alevlerin içinde ama sen dokunamazsın sadece içine çekersin kokusunu, başın döner.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen kapağı açmadan beklemektir sevmek çünkü içinde sevdiğin vardır bilirsin, ulaşmak değil de daha çok ait olmaktır sevmek.

      Sil
  4. Sabahın 6 sı tamda uykuya niyetlenmişken büyük üzdü bu satırlar beni ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahın 6 sinda üstelik tamda uykuya dalarken, ölüm dışında hiç bir kuvvet beni üzemez diye düşünüyorum! Büyük sevineceğin satırlarımda olur inşallah..

      Sil