Mutluyum ve Umutluyum

Şimdi mutluyum...
Ya da ben öyle zannediyorum,
En azından mutsuz olmam için bi sebep yok bunu biliyorum...
Aslında mutlu olmak için bi sebep olur mu onuda bilmiyorum...
Mutlu ilan ediyorum işte kendimi...
Hedeflerim gözümün önüne geliyor,
Gülümsüyorum...
Bir çocuğu sevindiriyorum bazen,
Ya da anneme yardım ediyorum,
Babama hak veriyorum,
Kardeşimi daha çok seviyorum...
Kendime çikolata alıyorum...
Yağmuru izliyorum,
Islanıyorum,
İliklerime kadar ıslanıyorum...
Kaçmıyorum...
Korkmuyorum...
Seviyorum...
Mutlu olduğum için değil...
Öyle istediğim için...
Şuan mutluyum...
Ya da ben öyle zannediyorum...
Ne fark eder ki...
Ne kadar sürer hükmü bu yazının...
Geçmişle ya da gelecekle ne kadar bağlantısı olabilir?
Mutluyken yazı yazmak hakkında nasıl bir düşünce olur bu yazıdan sonra...
Ne farkeder ki...
Bu bir ACI yazısı değil işte...
Mutluyum...
Umutluyum...

5 yorum:

  1. Bana da çikolata alır mısın :)
    Bak jelibon alır mısın demiyorum çünkü alsan bile vermezsin, hepsi benim dersin biliyorum:)

    Bu yazının hükmü çok uzun sürsün diye dua edip kaçıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sem hep Mutlu ve Umutlu ol canımmm :)

    YanıtlaSil
  3. Mutluluğunuz ve umutlarınız hiç eksilmesin..

    YanıtlaSil