O Kadın.



Radyoda çıkan şarkı yine götürdü beni senli derinliklere... 


Yok bir sitemim hayatta herşey kısmet 
Soldu gençliğim ömrümü aşkla ziyan ettim.. 
Ağla gönlüm nasip değilmiş vuslat 
Rahat uyu yar sana hakkımı helal ettim!!! 
Diyordu Özcan Deniz. 


Bekleyişlere yükledim sevdamı..Sonu olmayan nice çaresiz zamanlara...Gün gelip bitersek ki "bittik"... "Rahat uyu yar sana hakkımı helal ettim".... Çünkü sana olan güvenim bileceğin gibi değil, hayal bile edemeyeceğin kadar fazla idi.. Geçmiş zaman kiplerini oldum olası sevmem ama sen söylemeye mecbur ettin beni.. Güvenir İDİM gözüm arkada kalmazDI.... Ve daha niceleri, niye şimdi söyleyemiyorum bunları? Dilimi bağlayan şey ne? Sorular sorular...Bitip tükenmeyen ve cevabını bir türlü bulamadığım yada senin söylemeye KORKTUĞUN cevapsız sorular... 

İçimdeki hayaller kördüğüm olmuşken birde özleminle uğraşıyorum..Hayat ilerlerken bir şekilde bende alik alik bakıyorum... Zamansız zamanlar içinde kayboluyorum,canım yanıyor arada hemde fazlasıyla..Peki hakediyormuyum bunları?? Herkesin haketmediği şeyler var değil mi?? Aynı senin benim aşkımı haketmediğin gibi.... 

BÜYÜDÜM ARTIK...ALIŞMALIYIM BİRŞEYLERE... OLMAYIŞINDAN BAŞLAYABİLİRMİYİM??

1 yorum:

  1. O halde artık hak etmeyene bu kadar fazla değer vermeye bence bir son vermelisin. Geçer demeyeceğim, kolay değil çünkü ve öyle sana beylik lafları da etmeyeceğim sadece sana tavsiyem şu siyah perdeleri artık bir arala baksana güneş hala orada, tek yapman gereken ufacık bir adım at gerisini bırak Allah'a...

    YanıtlaSil